
Colectivul ARTHUB Bucharest caută o colegă sau un coleg care să ne ajute cu toate acele sarcini mai puțin vizibile dar atât de importante pentru organizarea activității unui centru cultural, a galeriei de artă și a comunității artistice.
Postul este unul full time, dar există posibilitatea unui program relativ flexibil, în măsura în care colega sau colegul ar putea petrece minimum 4 ore pe zi în spațiul galerie. Așadar, este deschis inclusiv studenților sau masteranzilor.
Cum ști dacă te potrivești acestui post și echipei?
Pentru început, studiile în domeniul artei și teoriei artistice ar putea reprezenta un avantaj – dar nu sunt obligatorii. De asemenea un avantaj l-ar putea reprezenta și studiile în management sau comunicare. De fapt orice studii sunt foarte bune atât timp cât noua noastră colegă sau noul nostru coleg își dorește cu adevărat o carieră în domeniul managementului cultural și nu un job pasager, o treaptă către un domeniu mai bine plătit. Pentru că, din păcate, domeniul managementului cultural este unul subfinanțat unde salariile sunt cu mult mai mici decât în alte sectoare și doar o persoană cu adevărat pasionată va dori să se perfecționeze în acest domeniu. Așadar căutăm o persoană pasionată – indiferent de ce studii a terminat (sau nu a terminat încă).
Vârsta. Ei bine și aici avem o serie de preferințe. Ne-ar plăcea foarte mult ca noua colegă sau noul coleg să fie o persoană tânără și energică, pusă pe învățat și acumulat. După cum la fel de mult ne-ar plăcea să fie o persoană mai în vârstă care are experiență de viață, știe cum să se plieze pe diverse situații și este dispusă să ne împărtășească din această experiență. Ar putea fi și o persoană adultă care lucrează deja cu experiența acumulată dar se bucură de energia tinereții. Indiferent de vârstă, importantă este răbdarea (vor fi sarcini repetitive), ordinea și rigoarea (vor fi sarcini urgente mereu care vor perturba sarcinile recurente și numai cineva ordonat va putea să revină asupra acestora pentru a le îndeplini permanent).
Inutil să mai spunem că nu există nicio restricție cu privire la gen, etnie, statut, stare civilă, stare fizică tipică etc. Singura pretenție este ca persoana care va veni la noi în echipă să fie deschisă și să ne împărtășească valorile cu privire la respectul față de toți oamenii.
Experiența în domeniu sau experiența de muncă în poziții relativ similare – unde aplicantul a lucrat cu baze de date / birocrație / sarcini administrative – constituie un avantaj.
Viitoarea colegă sau viitorul coleg va trebui să se poată ocupa în mod independent și recurent de:
1. Activități birocratice (legătura cu autoritățile, obținere de avize, certificate, modificări la registru ONG/Comerț, legătura cu finanțatorii, organizare documentație, referate necesitate, contractări etc.)
2. Activități de lucru cu artiștii și creatorii colaboratori- contractare și programare consignare
3. Activități de marketing direct – baze de date, trimitere newsletter / invitații / corespondență (exclus partea editorială)
4. Activitatea de galerist – activitățile de mai sus se pot desfășura în galerie minimum 4 ore pe zi pentru a putea primi vizitatori și posibili membri ai hubului.
Postul se va ocupa începând cu 1 septembrie 2019 dar în intervalul 19-30 august va exista o perioadă de lucru de acomodare de 4 ore pe zi (remunerată) în care persoana se va obișnui cu sarcinile și va deprinde cunoștințe specifice postului – pentru a putea demara de la 1 septembrie munca efectivă pe proiecte.
Salariul va fi comunicat telefonic și nu este negociabil.
Pentru a aplica vă rugăm să ne transmiteți scrisoare de intenție și CV la [email protected] . Nu vor fi luate în calcul candidaturile cu scrisori de intenție copiate de pe internet. Nu sunt în general dar în cazul nostru este singura condiție eliminatorie.
Alte informații: 0721 740 703